1
1.9 ja 2.2 projektid / Axial Wraith ja minu katsetused
« on: July 30, 2021, 06:43:23 PM »
Esimene katsetus kukkus läbi. Asja ideeks oli panna Wraith 1.9 RTR kere Wraith RTR peale, aga kui ühte amorti kokku suruda ja keerata, siis hakkavad rehvid varakult kere esiosa hõõruma. Seega peab hetkel väga hoolikalt radu valima.
Tagasillas on Axial HD 43T/13T underdive hammasrattad, masinat veab RC4WD 35T mootor, Turnigy nano-tech Ultimate 2600mah 2S2P 90C Hardcase Lipo Super Shorty Pack on ette tõstetud ja vastuvõtja karp on pandud taguosas asuva aku originaalse kinnituse peale, Axiali esimese generatsiooni veovõllide sisse on pandud tugevduseks alumiiniumtorud ja väike esistange on lõigatud Wraith RTR komplektis olnud kängururauast.
Mootor tundus katsesõidul katsudes alati liiga tuline olevat, võibolla peab selle osa üle vaatama. Kere ja aku kinnitamine sellisel viisil nõudis vähe puurimist, lõikamist ja lihvimist/freesimist. Loomulikult olid masina karbist välja võtmise ajaks amordid praktiliselt tühjaks lekkinud. Need võtsin lahti ja korralik kogus Team Associated's Factory Team Green Slime`i läks tihendite ümber. Masinat hoiustan katuse peal, rattad taeva poole, et rehvidele lamedaid kohti ei tekiks ja amordid loodetavasti vähem lekiks.
Tagasillas on Axial HD 43T/13T underdive hammasrattad, masinat veab RC4WD 35T mootor, Turnigy nano-tech Ultimate 2600mah 2S2P 90C Hardcase Lipo Super Shorty Pack on ette tõstetud ja vastuvõtja karp on pandud taguosas asuva aku originaalse kinnituse peale, Axiali esimese generatsiooni veovõllide sisse on pandud tugevduseks alumiiniumtorud ja väike esistange on lõigatud Wraith RTR komplektis olnud kängururauast.
Mootor tundus katsesõidul katsudes alati liiga tuline olevat, võibolla peab selle osa üle vaatama. Kere ja aku kinnitamine sellisel viisil nõudis vähe puurimist, lõikamist ja lihvimist/freesimist. Loomulikult olid masina karbist välja võtmise ajaks amordid praktiliselt tühjaks lekkinud. Need võtsin lahti ja korralik kogus Team Associated's Factory Team Green Slime`i läks tihendite ümber. Masinat hoiustan katuse peal, rattad taeva poole, et rehvidele lamedaid kohti ei tekiks ja amordid loodetavasti vähem lekiks.