Hulk vett on merre voolanud, kuid lõpuks on orkester kokku kõlama pandud ja vähemalt laual puki peal käisid mootorid ja servo puldiga ette antud suunas Kuna auto tundus käes kuidagi kerge, viskasin ta korra kaalule. Koos akuga 1837g Nii kerget autot pole mul kunagi olnud, nii et kuidas ta kividel käitub testime seekord võistlusolukorras.
Tekkis väike vaba moment ning otsustasin sildasid komplekteerima hakata. Aga ets ka ebaõnne, mälu on ikka lühike. Nimelt ei tulnud mul juppe tellides meelde kontrollida, kas mul ülekande paikapanekuks seadeseibid on olemas. Ise olin veendunud, et on, kuid asjade seast üles ei leidnud. Võib-olla olen ka ära andnud või läksid viimase Losiga kaasa. Igatahes sai peotäis tellitud ja tuleb veidi jälle oodata.
Mootorid ka üle käidud. Mõlemal läksid harjad vahetusse, kuna kummalgi mootoril oli ühe harja juhe katki. Hea, et Rometil harjad riiulist võtta olid. Nüüd veel vaja oma raadioga söitma sättida ja saabki kividele.
Leidsin riiulist seal aastaid oma aega oodanud traxxase amordid. Istutasin korkidele tavasilmade asemele kuulliigendid, sahtlis oli ka peotäis Losi Mini-T vedrusid. Kui muud tolku pole, siis vähemalt ilusad värvilised vedrud nüüd autol