Author Topic: H.Ex Berg  (Read 16718 times)

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
H.Ex Berg
« on: November 12, 2012, 10:07:30 PM »
Hooaja 2013 autoehitus on vaikse hoo sisse saanud  :)

Sillad: Berg V1 (SDS 300 CVD'd ja Axlemasters tagumised veovõllid)
Elektroonika: 2x CC Mamba Micro, Novak Dig, Holmes Crawlmaster 20T
Kere: veel kaalumisel...

Custom sillatorude kallal Tarmo juba pusib. Saab need valmis, hakkab vaikselt pildimaterjali ka tulema.

edit:pealkiri
« Last Edit: June 20, 2017, 11:08:06 PM by Daniel »
Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

Daniel

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 488
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #1 on: November 13, 2012, 09:14:55 AM »
Tegelt pole ka originaal torudel midagi viga ...
pane masin kokku hiljem jõuab kõike muuta ;)

lexan body  [smiley=thumbup.gif]

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #2 on: November 13, 2012, 10:35:48 AM »
Bergi originaaltorude headuses ma ei kahtlegi. Juba sildade soetamise hetkest peale oli plaanis kasutada AX10-ne c-hube ja tahtsin ka reguleeritavaid lingikinnituskohti.

Tarmole kooli-/testtöid ka vaja.. ;D ja loomulikult esimese eksemplari puhul reklaamiboonus jne.
Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

Tarmo T.

  • Newbie
  • *
  • Posts: 933
  • Metal Maniac
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #3 on: November 13, 2012, 09:44:30 PM »
Tegelikult me Heidoga mõtlesime, et teeks proovi. Katsetaks eriti tugevat alumiiniumi ning vaataks kuidas see kivi lõhkumisele vastu peab. ;D

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #4 on: December 09, 2012, 09:20:27 PM »
Eile oli see pidulik päev, kui Tarmo mulle sillatorud ära tõi  8-). Kõik Euroopa Bergide omanikud saavad kadestama  ;D




Sellest tulenevalt pidi vaikselt liigutama hakkama. Täna sain momendi aega ja tegin käigukasti hammasrataste tappide uuenduse. 1,5mm tapid sai asendatud 2mm-ga. Jällegi suur tänu Tarmole kes mind 2mm freesiga varustas. Ilma poleks kuidagi saanud, sest 2mm HSS puuri hammas selle materjali peale ei hakanud.



Tagumine sild pooleldi koos


« Last Edit: December 10, 2012, 12:04:19 AM by Heido »
Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

Tarmo T.

  • Newbie
  • *
  • Posts: 933
  • Metal Maniac
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #5 on: December 10, 2012, 05:53:00 PM »
No näed siis. Natuke alumeci, pomi ja jaapani toodangut. Ja ongi sild koos.
Muide mul vaikselt susiseb peas plaan kuidas veovõlle(300hd universal) teha suht lihtsalt. ;D

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #6 on: January 15, 2013, 01:33:29 AM »
Sai üle pika aja töölaua taha, tulemuseks valmis tagasild.







Tomi disainis ja lõikas uue raami

Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

Daniel

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 488
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #7 on: January 15, 2013, 08:46:17 AM »
Ei see ei tööta .... tee uuesti :P

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #8 on: March 25, 2013, 09:20:17 AM »
Terve nädalavahetus kulus titaanvarrastega madistades, eile õhtuks sai auto ratastele. Õhtul panen paar illustreerivat fotot kah  :)









Vana hea kere vaja reeglitele vastavaks trimmida  ;)

« Last Edit: March 25, 2013, 09:33:00 PM by Heido »
Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #9 on: May 01, 2013, 11:29:38 AM »
Eile õhtul sain auto kokku ja esimesed meetrid sõidetud. Et asjad lihtsad ei oleks, õnnestus Novaki digi häälestus alles umbes kümnendal katsel.
Mis aga eriti häirima jäi on pea olematu drag brake. Regude seadistused käisin üle, häälestasin nad uuesti raadioga - mida pole, seda pole. Proovin täna mõned akutäied sõita, eks siis näe.
Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

Tarmo T.

  • Newbie
  • *
  • Posts: 933
  • Metal Maniac
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #10 on: May 01, 2013, 01:09:10 PM »
Mis mootorid sul seal on?  Mul oli sama teema integy mootoritega. Holmsi omad hoiavad ülikõvasti. Mul oli see dragbrake probleem siis kui castle escil integy mootor järgi oli. ::)

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #11 on: May 01, 2013, 05:50:31 PM »
Mamba Micro + Holmes Crawlmaster 20T  :-/
Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

Tarmo T.

  • Newbie
  • *
  • Posts: 933
  • Metal Maniac
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #12 on: May 01, 2013, 06:08:48 PM »
Settingutest kõik põhjas?

antix

  • Global Moderator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 434
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #13 on: May 01, 2013, 08:03:17 PM »
Vähemasti Sidewinderi puhul drag brake põhjas ei ole 100% vaid 213%.

CM'i drag brake väidetavasti ka vähe nõrgem, kui muudel holmesi mootoritel, aga "pea olematu" kõlab nagu midagi oleks puru.

Heido

  • Newbie
  • *
  • Posts: 842
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Berg
« Reply #14 on: May 01, 2013, 08:19:25 PM »
Quote
Settingutest kõik põhjas?

Brake power 100%
Drag brake 213%

No pusime edasi ja teeme kõik veel korra otsast peale läbi
Berg 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT