jep - mina jälle rajal
Hea tava kohaselt kaevasin ööl enne võistlust pro crawleri välja ja täiesti ausalt minut aega otsisin raadio sisse lylitamise nuppu.
järgmine katsumus oli leida mis akud sinna käisid. Aku tester näitas et akud olid 90% täis ... seega eesti elekter - jeei
Võistluskoht oli mäeotsas ja sääsevaba isegi päike tuli lõpuks välja, radasid oli valmis seatud neli - PRO klassile ja kaks "skaala -PRO" (endinde sportsman)
väike tek inspektsioon kus vaadati sillavahe yle ja siis tutvustav reeglite esitlus ( Saku oleks nagu varem seda teinud ).
Pro klass alustas päeva ja võistlejaid oli selles klassis vähe seega peatselt oli minu kord.
Yhendasin siis aku kylge - tagumine esc piiksub .... justnagu tahaks kalibreerida - tegin kalibreerimise ... eimidagi sama - ainult esimene mootor vedas
nullisin raadios kõik seaded .... paar kolm aku yhendamist ja sain lõpuks kalibreeritud - nyyd 4wd toimis edaspidi aga taguripidi hakkas tagamootor tööle kui gaas oli yle 50%.
Järgmine rada - aku kylge ... piiksub jälle ... uuesti sama tants ja nyyd eiole yldse tagurpidi käiku - kõik dig'id on aga tagurpidi ei liigu yldse.
kolmas rada ainult tagasild tagurdab - nelivedu töötab.
neljas ja viimane rada ... esisild veab 80% jõuga - tagasild nagu lykkab rohkem (tagurdus on ainult esisillas yle 50% gaasiga )
Innukalt oodates järgmist võistlust