Author Topic: Reeglid 2011  (Read 18308 times)

Daniel

  • Administrator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 537
    • View Profile
Reeglid 2011
« on: October 13, 2010, 10:30:07 AM »
Peaaegu aasta aega läks nende reeglite tegemiseks ...
Nagu näete on muutunud terve reeglite ylesehitus ning pea kõiki varasemaid punke on kuidagi täiustatud.
Sammuti on võetud kuulda soovitusi ja trende mis meil ja mujal arenema on hakanud - seega
nyyd on teie võimalus avaldada arvamust ja teha soovitusi :)


----
uuendus:
[size=20]Reeglid2011.pdf
[/size] (665.8 KB)
« Last Edit: December 02, 2012, 10:13:13 AM by admin »

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: Reeglid 2011
« Reply #1 on: October 13, 2010, 07:15:07 PM »
1.3 Võiks olla nimega Lüke, kuna selgituses on puudutus, samuti on punkt 1.4 puudutus.
Lühidalt, lugedes reegleid siis 1.3 ning 1.4 segavad üksteist selgitusega.
1.4.1 trükiviga
Punkt 2.3.4, kas too tähendab 4ws  VÕI DIG? Igaks juhuks küsin.
3.6, kas see tähendab et võistlustel on sillad keelatud? Sellised nagu meil viimati oli.
Igaljuhul väga kena ja konkreetne. Tubli et viitsisid sellega tegeleda.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

antix

  • Global Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 529
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #2 on: October 13, 2010, 08:25:45 PM »
Mis osad 1.3 ja 1.4 selgitustest segavad üksteist?

Kukerpall = sõiduk läheb ümber ja ei saa tagasi ratastele ilma puudutuseta.
Puudutamine = iga sõiduki tahtlik või tahtmatu puudutus, välja arvatud kukerpall.

Ehk siis puudutamine ilma 10 punkti saamata on lubatud ainult võttes Kukkerpalli karistus ja seda võib võtta juhul, kui sõiduk on ümber ja ei saa omal jõul püsti.

antix

  • Global Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 529
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #3 on: October 13, 2010, 08:40:14 PM »
Hea, et Tarmo kukerpallile tähelepanu juhtis.
USRCCA reeglites on seal üks piirang rohkem. Teine lause on:
"Once the vehicle has stopped it may be rolled over and the 5 point penalty shall be given."

Suhteliselt blah-blah, aga oleks võibolla hea lisada, sest sellega määratakse, et auto peab olema peatunud.
Ehk siis mäest alla veeremise pealt ei saa teatada, et "ma võtan nüüd kukerpalli" ja aparaat kinni püüda!

Siin võib vaielda, et kohtunik peaks kinnitama kukerpalli õigsust, aga reaalselt seal muu järgi ikkagi hinnata ei saa, kui et masin peab ümber olema. Vaidlus teemal, et "ma arvan, et sa siiski saaksid püsti" ei ole eriti mõistlik :)
Ja kui pole välja toodud, et masin peab peatunud olema, siis sa võidki kukkumise kukerpalliks keerata.

Daniel

  • Administrator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 537
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #4 on: October 14, 2010, 08:49:07 AM »
"1.3 kukerpall = sõiduk läheb ümber ja ei saa tagasi ratastele ilma välise abita" kõlab tõesti paremini :)
1.4.1 trykiviga parandatud.
2.3.4 lisasin sõnad DIG juurde, muu sõnastus jäi samaks.
3.6 räägib sõiduki ehitusest - et sul pole ekskavaator crawleri peale ehitatud näiteks :P
Rada võib koosneda millest iganes rajameister soovib, kasvõi tarretisest.

see liikumise pealt kukerpall peaks tõesti kuidagi kajastatud olema.

Daniel

  • Administrator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 537
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #5 on: January 26, 2011, 09:42:22 AM »
Yldiselt võiks hakata reegleid lukku panema ... on kellegil veel ettepanekuid ?

lisaks võiks alustada elavamat arutelu 2011 võistluste teemal ....  ;)

Heido

  • Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 980
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #6 on: January 26, 2011, 11:58:40 AM »
Paar mõtet:
Kaotaks ära maksimum karistuspunktid - 20 värava kohta ja kõik.
DNF - ei jõua aega, auto purunes. Teenitud karistuspunktid + 20 iga läbimata värava kohta.
DNS - 20 iga värava kohta + 20
Bully2 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

antix

  • Global Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 529
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #7 on: January 26, 2011, 02:10:36 PM »
Quote
Paar mõtet:
Kaotaks ära maksimum karistuspunktid - 20 värava kohta ja kõik.
DNF - ei jõua aega, auto purunes. Teenitud karistuspunktid + 20 iga läbimata värava kohta.
DNS - 20 iga värava kohta + 20

Sa mõtlesid siis ka raja maksimumi (40) ära kaotada?
Mis on selle süsteemi eelised praeguse ees?

Heido

  • Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 980
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #8 on: January 26, 2011, 02:21:17 PM »
Ajapiirang on nii ehk naa ees, aega jõudmata tuleks läbimata väravate eest karistuspunktid ja sõidu kestel ei peaks eraldi 40 punkti arvestust pidama. Jah, see tõenäoliselt rebib rajapunktide vahed suuremaks, kuid kohtunikutöö oleks minu silmis sellejagu lihtsam.
« Last Edit: January 26, 2011, 02:21:35 PM by Heido »
Bully2 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

antix

  • Global Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 529
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #9 on: January 26, 2011, 02:47:06 PM »
Mina võistleja vaatenurgast seda ei poolda :) Tahaks ikka võimalikult kaugele sõita, isegi kui selleks tuleb mõni värav vahele jätta.

Heido

  • Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 980
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #10 on: January 26, 2011, 04:06:27 PM »
Quote
... isegi kui selleks tuleb mõni värav vahele jätta.

Värava vahelejätmise võimalus pole vist võimalik meie reeglite järgi??
Bully2 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

antix

  • Global Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 529
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #11 on: January 26, 2011, 04:17:05 PM »
Quote
Värava vahelejätmise võimalus pole vist võimalik meie reeglite järgi??

Seesama 20 punkti maksimum värava kohta ongi vahelejätmisevõimalus. Teed kaks puudutust ja sõidadki juba järgmist väravat.

Heido

  • Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 980
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #12 on: January 26, 2011, 05:09:10 PM »
Quote
Quote
Värava vahelejätmise võimalus pole vist võimalik meie reeglite järgi??

Seesama 20 punkti maksimum värava kohta ongi vahelejätmisevõimalus. Teed kaks puudutust ja sõidadki juba järgmist väravat.

Kas selles valguses max karistuspunktide kaotamine või määra tõstmine mitte ei lasegi kaugemale sõita?
Bully2 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT

antix

  • Global Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 529
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #13 on: January 27, 2011, 01:33:08 AM »
Quote
Kas selles valguses max karistuspunktide kaotamine või määra tõstmine mitte ei lasegi kaugemale sõita?

Tuletame meelde eelmise aasta viimase võistluse ühte ilusat rada, mille esimest väravat ei läbinud ükski võistleja :P
Kui poleks 20p maksimumi värava kohta, ei oleks seda rada keegi kaugemale saanud sõita ja punktidega oleks tegelikult kaotanud see, kes oleks kõige rohkem üritusi teinud läbimiseks.

See ei oleks ka päris aus, et kui üks võistleja suudab mõõduka tagurdamise ja auto otsa komistamisega läbida viie väravaga raja näiteks 200 punktiga, kusjuures reeglitekohaselt kõik väravad läbides (-5). Siis ma võin lihtsalt oodata kuni aeg otsa saab ja saada sama raja eest 100 punkti.

Sama eelmist aastat meenutades ma olen nõus, et nende masksimumide arvestamisega esines tõrkeid, aga just raja maksimumiga (40), mis ei ole väga kriitiline - täpse skoori saab leida ka tagantjärele.
Värava maksimumiga (20) probleem puudub, sest seda ei pea kohtunik peas ega näppudel kokku lööma - sellest annab märku lahtrite lõppemine lehel.

Võimalik, et ma olen liiga kiindunud praegustesse reeglitesse :)
« Last Edit: January 27, 2011, 01:41:12 AM by antix »

Heido

  • Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 980
  • Rocks!
    • View Profile
Re: Reeglid 2011
« Reply #14 on: January 27, 2011, 09:37:50 AM »
Antix, ma ei mõelnudki värava max karistusmäära kaotamist, vaid raja maksimumi (loen oma esimest posti ja tõesti kehvasti sõnastatud sai see mõte).
Me sõidame reeglina 5 väravat, ehk siis 20+20+20+20+20
Igal juhul ei tohi tekkida olukorda, kus raja läbinud sõitjal oleks võimalik teenida rohkem karistuspunkte kui näiteks mittestartinul.
Bully2 2.2m
HPI E-Savage
HPI Blitz SCT