Paari välismaa foorumisse juba kirjutasin, panen siia ka. Pärast ca 10km
trail crawli ja mõnda FOFF tüüpi sõitmist (pudelikerega tehtud sõidud ka sisse arvestatud) avastasin suuremal diferentsiaali hammasratta laagri võllil imelikud kulumisjäljed. Tundub, et võll on laagri sisemise võru sees ringi käinud, kuigi laager ei ole kinni kiilunud vms. Kõik korpuse laagri pesad ja ülejäänud laagri võllid tunduvad korras olevat.

Vasakul olev laager oli hammasrattal, paremal uus.

Kokkupanekul panin seda tähele, et laager läheb kuidagi kergelt sinna. Plastist diferentsiaali korpuse laager läheb palju tihkemalt oma kohale. Proovisin paari uut laagrit kasutamata või vähe kasutatud Axial HD OD, UD ja
stock hammasratastel ja neile läheb ka laager kuidagi väga kergelt peale. Võtsin võrdluseks diferentsiaali LRP S10 blast BX 2/ MT 2 projektist välja ja seal on ka laagrid kuidagi lõdvalt.
Suutsin paar asjaolu välja mõelda, mis äkki võiks siin oma rolli mängida. Esiteks tegin suure osa sõitudest talvel külma ilmaga ja äkki temperatuuri alanedes kahanesid erinevad materjalid erinevalt ja vahe läks veelgi suuremaks. Teiseks panin diferentsiaali lukustisse minevate võllide otstesse keermeliimi, nagu manuaalis näidatud. Hiljem lugesin netist, et sinna oleks vist pidanud hoopis määret panema. Äkki on seega pöörlev osa jäigem kui peaks ja ülejäänud kolm laargit võtavad suurema osa koormusest enda kanda ning hoiavad hammasratta võlli nö õhus.
Ma saaks aru, kui laagrid tahaks väljavahetamist või hammasratta hambad oleks pärast senist kasutamist kulunud.