Author Topic: The Bugster  (Read 22714 times)

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
The Bugster
« on: September 18, 2008, 10:09:24 PM »
Wheely King baaasil tube(toru)raamil baasnev crawler. Siin on 3d joonis plaanis olevast raamist. Tundub kuidagi kitsas aga seda on ka Wheely Kingi tavaline raam. Uue raami põhjus on see, et Wheely Kingil on raskuskese tõsiselt kõrgel.'
http://img254.imageshack.us/my.php?image=crawlerframe2le7.jpg

admin edit: masinal uus nimi ( the tuber -> the bugster )
« Last Edit: January 07, 2010, 09:15:50 PM by admin »
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Daniel

  • Administrator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 535
    • View Profile
Re: The Tuber
« Reply #1 on: September 19, 2008, 08:23:36 AM »
Hea et 3d hakkasid kasutama  [smiley=thumbsup.gif]
Aga miks see raam nii kõrge ikka peab olema ?
Too parem amordi kinnitused kõrgemale ja vii kere madalamale - sest ausalt toruraam peab olema võimalikult madal ja madalal.

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #2 on: September 19, 2008, 09:43:43 AM »
Sest WheelyKingi käigukast on 12 cm kõrge.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #3 on: September 30, 2008, 08:36:26 PM »
Nii, valmis sai 3d mudelina robustne joonis minu visioonist crawler WK baasil.
http://img145.imageshack.us/my.php?image=crawlerco4.jpg
Aku asukoht ning tüüp pole kindel kuid loodan, et võistluse ajal sobib ta sinna kus hetkel peaks olema. Aku on sinine kast, käigukast on beež.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Daniel

  • Administrator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 535
    • View Profile
Re: The Tuber
« Reply #4 on: October 01, 2008, 07:37:52 AM »
suhteliselt mõistlik raam juba kyll jah
Kapoti ette serva teeks veel väikese U allapoole
ja alt nurgast toetus post umbes kapoti keskele.


PS. kui imageshackist pildi all on erinevaid linke kuidas postitada siis kopeeri see link kus ees on kirjas FORUM: siis saad siia lausa pildi - nii:

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #5 on: October 01, 2008, 08:51:02 AM »
Olgu, tänud kasuliku info eest. Nädalavahetusel läheb keevitamiseks. Siis on vaja veel 2 ball otsa et servo saaks silla pealt otse rattaid keerata ning vaja ka uusi kardaane.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #6 on: October 03, 2008, 08:44:52 PM »
Niisiis, raam on 90% valmis. Ees ootavad veel servo mount, amortide tornid(esimesed) ning pikemad kardaanid. Pilte kahjuks enne pühapäeva ei saa. Ning auto tuli siiani välja enam-vähem nii nagu on 3d joonises ning nagu plaanis oli.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #7 on: October 05, 2008, 08:18:00 PM »
Niisiis, ma pole kindel kui hea flex on aga raam on siiski valmis.




Kommentaarid on oodatud. Muide loodan sellega ka võistlustele jõuda.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Indrek_S

  • crawl team
  • *
  • Posts: 381
  • only shafty
    • View Profile
Re: The Tuber
« Reply #8 on: October 05, 2008, 08:28:35 PM »
raskuskese tundub kõrgel olema. pane uued amordid -vedrud, mis on u 40% lühemad
Twin Force
Axial Blazer

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #9 on: October 05, 2008, 08:41:34 PM »
Jah,raskuskese madalal tõesti ei ole. Aga kui teha WK seadmetega siis palju paremat tahta ei saagi. 1 variant on veel, et panna aku mootori ette  külili. ma pole sõita saanud sest vaja on pikemaid kardaane. nädalavahetusel oli niigi minutitega kitsas käes. Veel on jäänud servo mount ja kardaanid.Ja veel värvida kah.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Rom

  • crawl team
  • *
  • Posts: 499
  • ClayPitRC
    • View Profile
    • ClayPitRC.eu
Re: The Tuber
« Reply #10 on: October 05, 2008, 08:50:49 PM »
Muidu igati huvitav asi, aga raskuskese on küll ilmselt päris kõrgel ja see võib kivide otsas negatiivset mõju omada. Mulle tundub, et amordid võiks rohkem kaldu olla ja võibolla natuke lühemad (amordi sisse väike kütusevooliku jupp). Kuid kõike seda ja ehk veel palju muudki saame me teada juba nädala aja pärast selle hooaja viimasel võistlusel.
Vaterra Ascender Defender::TRX4 Sport '66 F-100
Otsid RC mudeleid? Vaata siia  ClayPit RC

antix

  • Global Moderator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 520
  • kardaanid, amordid, sensorid ja harjad on kurjast
    • View Profile
Re: The Tuber
« Reply #11 on: October 06, 2008, 02:10:48 AM »
Esimese pildi järgi tundub teljevahe vähe lühike. Muidu on iseehitamist ikka ilus vaadata  :)

Daniel

  • Administrator
  • crawl team
  • *****
  • Posts: 535
    • View Profile
Re: The Tuber
« Reply #12 on: October 06, 2008, 09:03:03 AM »
Amordi pikkuse osas pean teistega nõustuma - natuke liiga kõrge on
lingi vardad võiks maaga võimalikult horisontaalsed olla - siis oleks mõistlk kõrgus.
Võibolla tasub piiluda "droop" vedrustust ( Indrek_s pilt )


ise ehitamise osas aga 5+  [smiley=thumbsup.gif]

Nyyd katus, kapott ja kyljed - siis võistlusel näeme :)

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #13 on: October 06, 2008, 05:38:59 PM »
Amortide asja pean uurima, kuid mõtted on alati oodatud. Daniel kas oled otsinud neid kardaane mis lubasid otsida?
Summit::4S
XR-10::3S::DX7

Tarmo T.

  • crawl team
  • *
  • Posts: 947
  • Metal Maniac
    • View Profile
    • TTO Metals
Re: The Tuber
« Reply #14 on: October 06, 2008, 06:49:53 PM »
Kuna võistlus käiga katsuda  lähedal, siis ei hakkaks praegusel hetkel uut mõtet arendama. Ma proovin nüüd originaal linkidega siis sobivad vanad kardaanid.
Summit::4S
XR-10::3S::DX7