Author Topic: Axial Wraith ja minu katsetused  (Read 2418 times)

tikka

  • crawl team
  • *
  • Posts: 37
  • Labadega rehvid!
    • View Profile
Axial Wraith ja minu katsetused
« on: July 30, 2021, 06:43:23 PM »
Esimene katsetus kukkus läbi. Asja ideeks oli panna Wraith 1.9 RTR kere Wraith RTR peale, aga kui ühte amorti kokku suruda ja keerata, siis hakkavad rehvid varakult kere esiosa hõõruma. Seega peab hetkel väga hoolikalt radu valima.





Tagasillas on Axial HD 43T/13T underdive hammasrattad, masinat veab RC4WD 35T mootor, Turnigy nano-tech Ultimate 2600mah 2S2P 90C Hardcase Lipo Super Shorty Pack on ette tõstetud ja vastuvõtja karp on pandud taguosas asuva aku originaalse kinnituse peale, Axiali esimese generatsiooni veovõllide sisse on pandud tugevduseks alumiiniumtorud ja väike esistange on lõigatud Wraith RTR komplektis olnud kängururauast.



Mootor tundus katsesõidul katsudes alati liiga tuline olevat, võibolla peab selle osa üle vaatama. Kere ja aku kinnitamine sellisel viisil nõudis vähe puurimist, lõikamist ja lihvimist/freesimist. Loomulikult olid masina karbist välja võtmise ajaks amordid praktiliselt tühjaks lekkinud. Need võtsin lahti ja korralik kogus Team Associated's Factory Team Green Slime`i läks tihendite ümber. Masinat hoiustan katuse peal, rattad taeva poole, et rehvidele lamedaid kohti ei tekiks ja amordid loodetavasti vähem lekiks.

Traxxasnoob

  • crawl team
  • *
  • Posts: 99
    • View Profile
Re: Axial Wraith ja minu katsetused
« Reply #1 on: August 03, 2021, 08:14:47 PM »
väga kena  :) kus kohas selline kivine koht on? ja ootame ikka sissekandeid masina elust :D :D

tikka

  • crawl team
  • *
  • Posts: 37
  • Labadega rehvid!
    • View Profile
Re: Axial Wraith ja minu katsetused
« Reply #2 on: August 10, 2021, 10:57:35 PM »
kus kohas selline kivine koht on?
Kuna maa omanikuga pole õnnestunud veel kohtuda, siis ei hakka vast igaks juhuks avalikult välja reklaamima, aga kive leiab tihti näiteks karjäärist teisel pool igasuguseid keelavaid silte. Rohkem pilte ja juttu kere ning aku kinnitamisest:

Esiosa fikseerimiseks tuli ülemised kängururaua kinnitused lühemaks lõigata. Enne lõikamist tasub olemasolevat ava kasutada juhina, et detaili äralõigatava osa pikkuse võrra sügavamaks puurida. Aku mahutamiseks tuli teatud osas ca pool materjali ära võtta. CNC pinkides kasutatav üliterav frees pole vast kõige parem vahend detaili töötlemiseks, seda samal ajal näppude vahel hoides. Tahtis hirmsasti sisse kaevata, detaili loopida ja igal pool ringi joosta. Õnneks näppu ei lõiganud, aga kvaliteet pole parim.



Aku tagumine osa toetub kiirusregulaatori klambri kinnituse vastu. Velcro ei lase akul üles tõusta.



Kruvidega radiaatori külge kinnitatud.





Avad puuritud kruvipeade mahutamiseks.



Akualarmi kinnitus on lõigatud, painutatud ja puuritud mingi lexan kere lõikamise jäägist. Midagi ei tasu ära visata. Paikneb radiaatori ja endise kängururaua kinnituse vahel, fikseeritud samade ülal kirjeldatud kruvidega.



Meeldib kividel ronimise puhtus, ei pea masinat eriti tihti hooldama.  8)


tikka

  • crawl team
  • *
  • Posts: 37
  • Labadega rehvid!
    • View Profile
Re: Axial Wraith ja minu katsetused
« Reply #3 on: August 15, 2021, 10:36:58 AM »
Lisainfot veovõlli modifikatsioonist. Sisemine diameeter oli algul ca 5,9 mm ja toru diameeter oli ca 6 mm. Kuna sobiva tolerantsiga hõõritsad ei tundu väga levinud asjad, mida poest kohe osta saaks, tuli midagi muud välja mõelda. Esiteks puurisin ava suuremaks 6 mm metallipuuriga, aga ava jäi endiselt ca 0,02 mm liiga väike. Seejärel viilisin sobiva diameetriga messingtoru sisse sälgud ja pistsin selle akutrelli padrunisse. Ei töötanud, võibolla on messing liiga pehme selleks otstarbeks.



Järgnevalt kleepisin kihi kahepoolset vaibateipi ja liivapaberit ümber 5 mm võlli ja selle diameeter sattus suht vajaliku lähedale. Mõlema siseava lihvimisel tuli korduvalt teibi jäänuseid võlli pealt maha kiskuda, liivapaberi jäänuseid ava seest urgitseda või välja puurida ja uuesti teipi ning liivapaberit kleepida. Katsetasin erinevate pikkustega, aga lühem koorus lihtsalt kiiremini maha. Kõikide võtete kombinatsioon andis lõpuks soovitud tulemuse, kuigi aval on väike koonus sees, sest algus sai vähe rohkem liivapaberit.



Üks põhjus miks ma Axiali SCX10 vedrustuse alumiinium toru juppi otsustasin kasutada on see, et pooleks lõigates sai kohe kaks valmis keermestatud otstega juppi. Ja keeret tahtsin seepärast, et saaks kruvi sisse keerata ja sellest kinni haarates toru välja tõmmata, kui peaks hoolduseks vaja olema. Toru ots ulatub võllist vähe kaugemale, aga vedrustuse töö käigus vastu teise poole põhja ei lähe.



Multifunktisonaalse mutrivõtme veel üks otstarve: saab avaldada kerget survet liigendi kinnituse pooltele, et detaile oleks kergem kokku sobitada. Ei pea päris vahele suruma nagu pildil.