Lisainfot veovõlli modifikatsioonist. Sisemine diameeter oli algul ca 5,9 mm ja toru diameeter oli ca 6 mm. Kuna sobiva tolerantsiga hõõritsad ei tundu väga levinud asjad, mida poest kohe osta saaks, tuli midagi muud välja mõelda. Esiteks puurisin ava suuremaks 6 mm metallipuuriga, aga ava jäi endiselt ca 0,02 mm liiga väike. Seejärel viilisin sobiva diameetriga messingtoru sisse sälgud ja pistsin selle akutrelli padrunisse. Ei töötanud, võibolla on messing liiga pehme selleks otstarbeks.
Järgnevalt kleepisin kihi kahepoolset vaibateipi ja liivapaberit ümber 5 mm võlli ja selle diameeter sattus suht vajaliku lähedale. Mõlema siseava lihvimisel tuli korduvalt teibi jäänuseid võlli pealt maha kiskuda, liivapaberi jäänuseid ava seest urgitseda või välja puurida ja uuesti teipi ning liivapaberit kleepida. Katsetasin erinevate pikkustega, aga lühem koorus lihtsalt kiiremini maha. Kõikide võtete kombinatsioon andis lõpuks soovitud tulemuse, kuigi aval on väike koonus sees, sest algus sai vähe rohkem liivapaberit.

Üks põhjus miks ma Axiali SCX10 vedrustuse alumiinium toru juppi otsustasin kasutada on see, et pooleks lõigates sai kohe kaks valmis keermestatud otstega juppi. Ja keeret tahtsin seepärast, et saaks kruvi sisse keerata ja sellest kinni haarates toru välja tõmmata, kui peaks hoolduseks vaja olema. Toru ots ulatub võllist vähe kaugemale, aga vedrustuse töö käigus vastu teise poole põhja ei lähe.

Multifunktisonaalse mutrivõtme veel üks otstarve: saab avaldada kerget survet liigendi kinnituse pooltele, et detaile oleks kergem kokku sobitada. Ei pea päris vahele suruma nagu pildil.
