Asetasin kere madalamale, aga tagumiste klambrite juures jäi kere vähe liikuma. Amortide õli reservuaari detail libises hästi kerepostide peale, seega lõikasin sealt paar sebi tihenduseks.
Külge peaks alt vähe lühemaks lõikama. Natuke meenutab 1980ndate Formula Offroad masinaid, nagu järgnevas videos näha:
https://youtu.be/u62ElypQqbgSõitmisel proovisin rohkem jäljendada moodsamate elusuuruses masinate ja RC võistluste videotes nähtut ja oli päris keeruline. Väiksema gaasiga kaevab väga kergesti sisse ja rohkem pedaali andes on oht õigel ajal mitte pidama saada. Mõningaid manöövreid ei õnnestunud üldse teaha. Oleks pidanud rohkem kaalu kokkuhoiule rõhku panema, praegu on kaaluks 2,2 kg ilma akuta. Võttes näiteks mõne eduka päriselu võistlusmasina, siis ChoirBoy kaaluks on märgitud 1190 kg ja Simbi loodetav kaal ehitamisel ca 1200- 1300 kg. Rehvid on nendel 32- 33 tolli (eeldan, et tegemist on põhjaks oleva slick rehvi diameetriga). RC4WD Intimidator rehv ilma labadeta oleks ca 3,2 tolli ehk siis minu masina kaal peaks olema loogiliselt võttes ca 1,1- 1,3 kg. ChoirBoy ajalugu vaadates (tollal oli masina nimi Musso) oli selle valmimise ajal kaaluks 900 kg ehk ca 600- 700 kg kergem, kui konkurentide masinad. Seega üle 1,6 kg ei tohiks mu masin igal juhul olla. Kuni 50% kaalu vähendada tundub päris keeruline ülesanne, aga kui rehvid oleks 1/8 skaalas, siis oleks ChoirBoy mudeli kaaluks näiteks 1190/8/8/8= 2,32 kg. Wraith ja 2.8 tollised Sand Paw rehvid on juba olemas, elektroonika üleviimine tundub kõige kergem tee.